REGULAMENT

editia I,      2-3-4 FEBRUARIE 2024

TEATRUL MUNICIPAL BAIA MARE

ORGANIZAREA CONCURSULUI

Concurenții se pot înscrie în cadrul concursului la categoriile :

1. MUZICĂ UȘOARĂ      A. DEBUTANȚI

                                      B. AVANSAȚI

                                      C. REMEMBER ARTIST (TRIBUT) – SOLO, DUET SAU TRIO

2. MUZICĂ POPULARĂ     A. DEBUTANȚI

                                          B. AVANSAȚI

                                          C. DOINE/BALADE

CATEGORIILE CONCURSULUI

1. MUZICĂ UȘOARĂ – concurenții vor prezenta o melodie la alegere din repertoriul național sau internațional, cu durata de maxim 4 minute.

A. DEBUTANȚI : această categorie este destinată celor care nu au mai participat NICIODATĂ la un concurs de muzică.

B. DEBUTANȚI : concurenții vor interpreta o melodie integrală, cu text si mesaj adecvat vârstei.

C. REMEMBER ARTIST (TRIBUT) : la această categorie, concurenții de orice vârstă pot prezenta o melodie de maxim 3 minute, din repertoriul unui artist trecut în neființă, național sau internațional. În această categorie, ne propunem să sărbătorim contribuțiile semnificative ale artiștilor de altădată, să reflectăm asupra impactului lor cultural și să le oferim un loc binemeritat în rândul celor care au scris istorie prin sunet. Este o invitație către iubitorii de muzică de toate vârstele să (re)descopere și să celebreze artiști care au influențat și continuă să inspire lumea muzicală. "Remember Artist" este, așadar, o călătorie emoționantă în lumea muzicii, în care trecutul și prezentul se împletesc pentru a crea o punte între generații, demonstrând că muzica de calitate transcende timpul și spațiul.

2. MUZICĂ POPULARĂ : concurenții vor prezenta o melodie integrală, cu acompaniament pe negativ, cu durata de maxim 4 minute.

A. DEBUNTANȚI : aceată categorie este destinată celor care nu au mai participat NICIODATĂ la un concurs de muzică. Înscrierea se va face pe proprie răspundere, concurenții vor bifa în fișa de înscriere căsuța aferentă, declarând astfel faptul că nu au mai participat la un astfel de eveniment.

B. AVANSAȚI : concurenții vor prezenta o melodie adecvată vârstei ca text si dificultate.

C. DOINE/BALADE : la această categorie concurenții vor interpreta un cântec doinit, o doină sau o baladă, cu durata de maxim 2:30, ACAPELLA.

CATEGORII DE VÂRSTĂ

Vârsta minimă de participare este de 5 ani împliniți LA DATA CONCURSULUI; de asemenea in fișa de înscriere, concurenții vor fi trecuți la categoriile aferente vârstei la data concursului, nu la data înscrierii.

5-6 ani, 7-8 ani, 9-10 ani,11-12 ani, 13-14 ani, 15-16 ani, 17-18 ani.

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII

1. Fișa de înscriere completată și semnată de către părinte sau profesor.

2. Negativul melodiei pentru concurs in format MP3, redenumit cu NUME CONCURENT + TITLUL MELODIEI

3. Dovada achitării taxei de participare (COPIE SAU FOTO )

4. O poză (BUST SAU ARTISTICĂ) a concurentului

5. Copie sau poză după certificatul de naștere sau CI al concurentului.

MATERIALELE VOR FI TRIMISE PE ADRESA DE MAIL asociatiastarurileviitorului@gmail.com PÂNĂ LA DATA DE 21.01.2024.

*Organizatorii isi rezerva dreptul de a opri inscrierile inainte de termen, daca se ajunge la limita admisa - 350 de concurenti.

TAXA DE PARTICIPARE

Muzică ușoară / Muzică populară (categorii obligatorii) - 300 de lei

Doine-Balade (categorii opționale) – 150 de lei.

PENTRU SECTIUNEA "TRIBUT" - SOLO - 150 de lei

- DUET – 150 de lei (75 lei/membru)

- TRIO – 150 de lei (50 lei/membru)

Taxa de participare va fi depusă în contul CEC până la data de 31.12.2023, CU MENȚIUNEA TAXĂ CONCURS + NUME CONCURENT.

CONT CEC BANK : RO38CECEB00030RON2850814

TITULAR : ASOCIATIA STARURILE VIITORULUI

CUI : 48632265

!!! ÎN CAZ DE NEPREZENTARE, TAXA DE PARTICIPARE NU VA FI RETURNATĂ !!!

JURIUL ȘI JURIZAREA

* Membrii juriului sunt :
MUZICĂ UȘOARĂ 

 Paula Seling – PREȘEDINTELE JURIULUI

Monica Anghel – membru al juriului

Adrian Enache – mebru al juriului

Nora Deneș – membru al juriului

MUZICĂ POPULARĂ

Petrică Mureșan – președintele juriului

Virginia Irimuș – membru al juriului

Delia Suiogan - membru al juriului

Anuța Iuga – membru al juriului

JURIZAREA

Jurizarea se va face cu note de la 7 la 10, după criteriile :

1. Tehnică vocală:

    • Claritatea vocii: Cât de bine articulează și pronunță participantul versurile.

    • Control vocal: Gradul de control al vocii în diferite registre și în timpul tranzițiilor melodice.

    • Intonație: Capacitatea de a menține o intonație corectă și precisă în timpul interpretării.

  1. Exprimare artistică:

    • Interpretare emoțională: Capacitatea de a transmite emoție și de a conecta cu publicul.

    • Interpretare scenică: Prezența scenică, expresivitatea feței și gesturilor care contribuie la povestea melodiei.

    • Originalitate: Abilitatea de a aduce ceva personal și autentic în interpretarea unei piese.

  2. Selectarea repertoriului:

    • Alegerea piesei: Potrivirea piesei cu vocea și vârsta participantului.

  3. Aptitudini muzicale generale:

    • Ritm și timing: Capacitatea de a menține un ritm constant și de a gestiona timing-ul interpretării.

  4. Prezentare generală:

    • Profesionalism: Atitudinea generală și pregătirea pentru performanță.

    • Comunicare cu publicul: Capacitatea de a interacționa și de a captiva audiența.

PREMIILE SI GALA LAUREAȚILOR

Concurenții vor fi premiați cu diplome, cupe, premii in bani si alte cadouri.

Premiile vor fi acordate dupa următorul barem :


* MARELE TROFEU (MUZICĂ UȘOARĂ ȘI MUZICĂ POPULARĂ) 9.90-10

*va fi in valoarea de 3000 de lei pentru fiecare sectiune PRINCIPALA (MUZICA USOARA/POPULARA) și se va acorda concurentului cu cea mai mare medie din concurs (în cazul în care vor fi mai mulți concurenți cu aceeași medie, acesta va fi acordat la latitudinea juriului) .

*TROFEUL CATEGORIEI DE VÂRSTĂ 9.80-9.89

*va fi în valoare de 500 de lei pentru fiecare categorie de vârstă și se va acorda concurentului cu valoarea cea mai mare a mediei, cuprinsă în baremul acestui trofeu.

*PREMIUL I – 9.50-9.79

*PREMIUL II – 9.00 – 9.49

*PREMIUL III – 8.60-8.99

*MENȚIUNI - 8.00-8.59

*DIPLOME DE PARTICIPARE 7.00-8.29

Contorizarea notelor se va face transparent, notele fiind publice și vizibile pentru oricine le solicită după desfășurarea concursului.

Gala laureaților pentru concurenții de muzică ușoară va avea loc sâmbătă seara, 3.02.2024, programul fiind public după închiderea înscrierilor și procesarea materialelor!

Gala laureaților pentru concurenții de muzică populară va avea loc duminică seara, 4.02.2024, programul fiind public după închiderea înscrierilor !

*Evenimentul se va desfășura în condiții de siguranță, cu respectarea tuturor normelor impuse de către instituția gazdă, dar și cu respectarea normelor generale impuse de autorități.

CONCLUZII FINALE

  1. Oprire Înscrieri: Organizatorul își rezervă dreptul de a închide înscrierile înainte de termenul stabilit dacă numărul maxim de concurenți este atins.

  2. Număr Maxim de Concurenți: Vor fi acceptați maxim 350 de concurenți pentru toate cele 3 zile de concurs.

  3. Programare și Ordine de Intrare: Ordinea de intrare și programul zilelor de concurs vor fi stabilite de către organizatori.

  4. Punctualitate: Concurenții sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de ora estimată a categoriei la care participă.

  5. Accesorii Necesare: Participanții trebuie să aibă negativul și să aducă un stick în ziua concursului.

  6. Durata Melodiilor: Durata melodiilor nu trebuie să depășească limitele stabilite, altfel juriul își rezervă dreptul de a opri momentul artistic.

  7. Neprezentare și Taxe: În caz de neprezentare, taxa de participare nu este rambursabilă.

  8. Întârziere la Scenă: Concurenții care întârzie sunt rugați să ia legătura cu organizatorii și vor intra pe scenă la finalul categoriei de vârstă.

  9. Neachitarea Taxei: Neplata taxei în termen duce la eliminarea din concurs, iar dosarul fără dovada plății nu este luat în considerare.

  10. Premii și Neprezentare la Gală: Neprezentarea la GALA LAUREAȚILOR anulează posibilitatea de a revendica premiile. Premiile nu vor fi trimise prin poștă.

  11. Înregistrări Audio/Video: Organizatorul poate utiliza înregistrările audio/video în materialele publicitare ale concursului, fără a acorda drepturi materiale concurenților.

  12. Detalii Referitoare la Piesă: Aspectele legate de prezentarea piesei în concurs între compozitor, textier și interpret se vor reglementa între aceștia.

  13. Cheltuieli Participanți: Cheltuielile de transport, cazare și masă sunt suportate de către concurenți.

  14. Supraveghere și Răspundere: Părinții, profesorii sau tutorii legali sunt responsabili pentru supravegherea participanților și a minorilor pe toată durata evenimentului. În cazul unor incidente din lipsa supravegherii, răspunderea revine acestora.

  15. Acceptarea Termenilor și Condițiilor: În momentul înscrierii, concurenții acceptă termenii și condițiile stabilite.

În locația evenimentului este STRICT INTERZIS CONSUMUL DE ALIMENTE ȘI BĂUTURI ALCOOLICE SAU NON ALCOOLICE care pot deteriora spațiul destinat spectatorilor și artiștilor. În cazul în care organizatorii observă comportamente care nu respectă acest aspect, își rezervă dreptul de a aplica sancțiuni ce pot duce la escortarea persoanelor din spațiul evenimentului ori eliminarea concurenților.

Acest regulament este obligatoriu pentru participarea în cadrul concursului STARURILE VIITORULUI 2024. Prin completarea fișei de înscriere, confirmați că ați luat la cunoștință REGULAMENTUL concursului și regulile pentru buna desfașurare a evenimentului.

Informații suplimentare : asociatiastarurileviitorului@gmail.com

0749509150 ALINA ; 0749780741 VLAD  telefonic sau whatsapp, intre orele 10:00 si 20:00

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți