REGULAMENT

7-9 FEBRUARIE 2025

TEATRUL MUNICIPAL BAIA MARE

REGULAMENT 2025

Concursul național de muzică ușoară și populară

7-8-9 FEBRUARIE 2025

EDIȚIA A II-A Teatrul Municipal Baia Mare

REGULAMENT

Bine ați venit în lumea magică a Asociației "Starurile Viitorului" - un far al luminii ce îndrumă micile talente într-o călătorie muzicală inedită. Suntem pasionați de descoperirea și promovarea viitoarelor stele ale muzicii, iar misiunea noastră este să oferim copiilor o platformă strălucitoare, transparenta și profesionista pentru a-și dezvălui talentele și pentru a-i încuraja să își urmeze visele muzicale.

"Starurile Viitorului" este mult mai mult decât un simplu concurs de muzică pentru copii; suntem o comunitate dedicată să susțină fiecare mic talent în drumul său către excelență. Într-o lume în care fiecare copil este o stea ce strălucește cu lumina proprie, ne propunem să le oferim oportunitatea de a-și manifesta creativitatea și de a împărtăși bucuria muzicii cu lumea.

În cadrul Asociației "Starurile Viitorului", promovăm diversitatea muzicală și suntem convinși că fiecare copil are un potențial unic de a aduce ceva special în lumea muzicii. Ne dorim să descoperim și să sărbătorim talentul autentic și original al fiecărui mic artist.

Juriul nostru este format din profesioniști cu experiență în industria muzicală, gata să ofere nu doar evaluări, ci și îndrumări constructive pentru a ghida aceste stele în devenire către succes. Suntem convinși că fiecare participare reprezintă o poveste în devenire, iar noi suntem aici pentru a fi martori și ghizi în această călătorie muzicală fascinantă.

Alăturați-vă nouă în această călătorie minunată a descoperirii și cultivării talentelor viitorului! "Starurile Viitorului" sunt gata să strălucească, iar voi sunteți invitați să faceți parte din acest spectacol extraordinar de muzică și de aspirații împlinite.

Concursul național de muzică ușoară și populară

7-8-9 FEBRUARIE 2025

EDIȚIA A II-A Teatrul Municipal Baia Mare

REGULAMENT

ORGANIZAREA ZILELOR DE CONCURS :

Concursul național "Starurile Viitorului" va avea doua secțiuni principale : 

muzică ușoară (7-8 FEBRUARIE) și muzică populară (9 FEBRUARIE).


ETAPELE CONCURSULUI :

A . PRESELECȚIA - PERIOADA 15.11.2024 - 5.01.2025 

Concurenții vor trimite dosarul de preselecție pe adresa de mail

asociatiastarurileviitorului@gmail.com

Dosarul de preselecție va cuprinde :
➔ Video cu concurentul în format MP4, de acasă sau din sala de studiu, sau link cu prestația live în cadrul unui spectacol ori alt concurs din cursul anului 2024. 

Video-urile editate sau montate NU VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE!

PENTRU MUZICĂ POPULARĂ : Concurenții vor trimite două video-uri : unul va conține o melodie ritmată, iar celălalt două strofe dintr-o doină sau cântec doinit, specifice zonei folclorice pe care o reprezintă.

➔ Fișa de înscriere completată și semnată.

➔ Copie sau poză după certificatul de naștere sau cartea de

identitate.

*Durata melodiei sa nu depășească 4 minute (pentru ambele secțiuni)
*Nu vor fi luate în considerare prestațiile de tip playback sau cântat peste pozitiv.
*Materialele trimise după data de 20.12.2024 nu se vor lua în considerare.


B. REZULTATELE PRESELECȚIEI :

În perioada 06.01.2025 - 12.01.2025, toate materialele transmise pe adresa de mail vor fi prelucrate, urmând ca rezultatele să fie postate pe pagina de Facebook "Starurile Viitorului" în 12.01.2025.


C. ÎNSCRIEREA FINALIȘTILOR :

Concurenții admiși în concurs vor trimite în perioada 13.01-31.01.2025 dosarul de înscriere pe adresa de mail - asociatiastarurileviitorului@gmail.com - materialele necesare :

➔ Negativul melodiei în format MP3, editat cu numele concurentului+titlul melodiei.

➔ Dovada donație concurs.

 ➔ O poză artistică

➔ Declarație drepturi de autor și acordul privind colectarea datelor personale.

*Melodia interpretată în concurs va fi aceeași cu cea din cadrul preselecției.

*Concurenții din cadrul secțiunii de muzică populară vor interpreta în concurs atât cântecul ritmat, cât și doina/cântecul doinit, transmise în cadrul preselecției.

III. CATEGORIILE DE VÂRSTĂ

Pentru secțiunea muzică ușoară, categoriile de vârstă vor fi: 

6-7 ANI; 8-9 ANI; 10-11 ANI; 12-13 ANI, 14-15 ANI; 16-17 ANI; 18-19 ANI.

Având în vedere faptul că se cere interpretarea unei doine sau cântec doinit, împreună cu o melodie ritmată, pentru secțiunea muzică populară, categoriile de vârstă vor fi : 

12-13ANI; 14-15 ANI; 16-17 ANI; 18-19 ANI; 20+ ANI.

Concurenții admiși în urma preselecției, vor depune suma de 350 RON în contul Asociației Starurile Viitorului, în perioada 13.01-31.01.2025, cu mențiunea :

DONAȚIE + Nume concurent

CONT CEC BANK : RO38CECEB00030RON2850814 TITULAR : Asociația Starurile Viitorului

CUI : 48632265

*Neachitarea donației în intervalul menționat, atrage după sine eliminarea concurentului din concurs.
*În caz de neprezentare, donația nu va fi returnată.

Pentru a evita supraaglomerarea spațiului în care se va desfășura concursul, secțiunea muzică ușoară va avea Gala de premiere 8.02.2025 - SÂMBĂTĂ, iar secțiunea muzică populară în data de 9.02.2025 - DUMINICĂ.

În cadrul galelor de premiere, vor oferi recitaluri câștigătorii trofeelor din ediția I


TROFEE ȘI PREMII

Concurenții vor fi premiați cu diplome, cupe sau medalii, premii în bani și alte cadouri din partea organizatorilor și a sponsorilor.

La secțiunea muzică ușoară, se vor oferi două trofee a câte 3000 RON fiecare, după cum urmează :

TROFEUL JUNIOR : pentru cea mai mare medie din concurs, concurentului cu vârsta cuprinsă între 6-11 ani.
TROFEUL SENIOR : pentru cea mai mare medie din concurs, concurentului cu vârsta cuprinsă între 12-19 ani.

Restul premiilor, pentru fiecare categorie de vârstă, vor consta în : 

★ PREMIUL 1 : 500 RON
★ PREMIUL 2 : 400 RON
★ PREMIUL 3 : 300 RON

★ MENȚIUNI
★ PREMII SPECIALE


La secțiunea muzică populară, se va oferi un singur trofeu în valoare de 3000 RON concurentului cu cea mai mare medie din concurs.
Restul premiilor, pentru fiecare categorie de vârstă, vor consta în :

★ PREMIUL 1 : 500 RON 

★ PREMIUL 2 : 400 RON 

★ PREMIUL 3 : 300 RON 

★ MENȚIUNI

★ PREMII SPECIALE

* În cazul în care vor exista concurenți cu aceleași medii, departajarea va fi realizată prin decizia președintelui juriului.
*Monitorizarea notelor se va face transparent, notele fiind disponibile pentru oricine le solicită la finalul concursului.

*Deciziile juriului sunt incontestabile și definitive.



Membrii juriului vor fi artiști de renume, personalități ale muzicii ușoare și populare, cu cariere strălucite și rezultate excepționale.

Criteriile de jurizare sunt :

Tehnica vocală : claritatea vocii; control vocal; intonație.

Exprimare artistică : interpretare emoțională și scenică;originalitate .

Selectarea repertoriului : alegerea melodiei (potrivirea piesei cu vârsta concurentului este foarte importantă! Încurajăm sporirea atenției la acest punct)

Aptitudini generale : ritm și timing.

Prezentare generală : profesionalism; atitudinea concurentului; interacțiunea cu publicul; ținuta.

PENTRU SECȚIUNEA MUZICĂ POPULARĂ : autenticitatea și prezentarea pe scenă a costumului popular pe care îl poartă concurentul; costumul popular să fie specfic zonei folclorice pe care concurentul o reprezintă.



Programul concursului : ordinea de intrare și programul zilelor de concurs vor fi stabilite de către organizator.

Punctualitate : concurenții sunt rugați să se prezinte la scenă cu cel puțin 30 de minute înainte de ora estimată categoriei la care participă.

Ținuta : se recomandă ca ținuta concurenților să fie decentă și adecvată vârstei și manifestării, atât în concurs, cât și în gala de premiere.

Durata melodiilor : minutajul să nu depășească 4 minute, altfel juriul își rezervă dreptul de a opri momentul artistic.

Neprezentare : în caz de neprezentare, donația nu este rambursabilă.

Premii și gala de premiere : Premiile în bani vor fi acordate la finalul galei de premiere, în prezența unui adult (părinte, tutore, profesor indrumător), pe bază de carte de identitate. În caz de neprezentare, organizatorul NU VA TRIMITE PREMIILE PRIN POȘTĂ.

Cheltuieli : cazarea, transportul și masa vor fi suportate de către concurent.

Neachitarea donației : neplata în termen, duce la eliminarea din concurs, iar dosarul fără dovada achitării nu va fi luat în considerare.

Supraveghere : părinții, profesorii îndrumători sau tutorii legali sunt responsabili cu supravegherea și siguranța participanților și a minorilor pe toată durata evenimentului.


Termeni și condiții : în momentul înscrierii, prin semnarea fișei de înscriere, concurenții acceptă termenii și condițiile stabilite, iar organizatorul înțelege că regulamentul a fost înțeles și luat la cunoștință de către participanți.


OBLIGAȚIILE ORGANIZATORILOR :

- să asigure condițiile necesare bunei desfășurări a evenimentului;

- să ofere informațiile necesare în termenii precizați;

- să ofere premiile conform regulamentului.


OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR :

- să respecte toate momentele din cadrul concursului, de aceea  plimbatul prin sală se va face DOAR PE TIMPUL APLAUZELOR, iar păstrarea liniștii pe durata momentelor artistice este ABSOLUT NECESARĂ;

- consumul de alimente și băuturi este INTERZIS în sala de eveniment;

- să se asigure că are acordul compozitorului pentru a putea interpreta melodia în cadrul concursului;

DATE DE CONTACT :
Facebook : Starurile Viitorului
Mail : asociatiastarurileviitorului@gmail.com
Telefon : Vlad Covaci - 0749 780 741
Alina Moldovan - 0749 509 150
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți