REGULAMENT

20-22 FEBRUARIE 2026

TEATRUL MUNICIPAL BAIA MARE

 REGULAMENT 2026

Concursul național de muzică ușoară și populară

20-22 FEBRUARIE 2026

EDIȚIA A III-A Teatrul Municipal Baia Mare

REGULAMENT

Bine ați venit în lumea magică a Asociației "Starurile Viitorului”- un far al luminii ce îndrumă micile talente într-o călătorie muzicală inedită. Suntem pasionați de descoperirea și promovarea viitoarelor stele ale muzicii, iar misiunea noastră este să oferim copiilor o platformă strălucitoare, transparenta și profesionista pentru a-și dezvălui talentele și pentru a-i încuraja să își urmeze visele muzicale.

"Starurile Viitorului" este mult mai mult decât un simplu concurs de muzică pentru copii; suntem o comunitate dedicată să susțină fiecare mic talent în drumul său către excelență. Într-o lume în care fiecare copil este o stea ce strălucește cu lumina proprie, ne propunem să le oferim oportunitatea de a-și manifesta creativitatea și de a împărtăși bucuria muzicii cu lumea.

În cadrul Asociației "Starurile Viitorului",  promovăm diversitatea muzicală și suntem convinși că fiecare copil are un potențial unic de a aduce ceva special în lumea muzicii. Ne dorim să descoperim și să sărbătorim talentul autentic și original al fiecărui mic artist.

Juriul nostru este format din profesioniști cu experiență în industria muzicală, gata să ofere nu doar evaluări, ci și îndrumări constructive pentru a ghida aceste stele în devenire către succes. Suntem convinși că fiecare participare reprezintă o poveste în devenire, iar noi suntem aici pentru a fi martori și ghizi în această călătorie muzicală fascinantă.

Alăturați-vă nouă în această călătorie minunată a descoperirii și cultivării talentelor viitorului! "Starurile Viitorului" sunt gata să strălucească, iar voi sunteți invitați să faceți parte din acest spectacol extraordinar de muzică și de aspirații împlinite.


REGULAMENT

I. ORGANIZAREA ZILELOR DE CONCURS :

Concursul național "Starurile Viitorului" va avea doua secțiuni principale :
muzică ușoară (20 și 21 FEBRUARIE) și muzică populară (22 FEBRUARIE).


II. ETAPELE CONCURSULUI :

A . PRESELECȚIA - PERIOADA 3.11.2025-4.01.2026

Concurenții vor trimite dosarul de preselecție pe adresa de mail            asociatiastarurileviitorului@gmail.com


Dosarul de preselecție va cuprinde :

• Video cu concurentul în format MP4, de acasă sau din sala de studiu, sau link cu prestația live în cadrul unui spectacol ori alt concurs din cursul anului 2025. Video-urile editate sau montate NU VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE !!!

• Fișa de înscriere completată și semnata

• Copie sau poză după certificatul de naștere sau cartea de identitate.

*Durata melodiei sa nu depășească 4 minute (pentru ambele secțiuni)

*Nu vor fi luate în considerare prestațiile de tip playback sau cântat peste pozitiv !!!

*Nu se vor lua în considerare materialele trimise după data de 4.01.2026 !!! 


B. REZULTATELE PRESELECȚIEI :

În perioada 5.01.2026-24.01.2026, toate materialele transmise pe adresa de mail vor fi prelucrate, urmând ca rezultatele să fie postate pe pagina de Facebook "Starurile Viitorului" în 25.01.2026 !


C. ÎNSCRIEREA FINALIȘTILOR :

Concurenții admiși în concurs vor trimite în perioada 26.01.2026-13.02.2026 dosarul de înscriere pe adresa de mail - asociatiastarurileviitorului@gmail.com - materialele necesare :

➔ Negativul melodiei în format MP3, editat cu numele concurentului+titlul melodiei.

➔ Dovada donație concurs.

➔ O poză artistică

➔ Declarație drepturi de autor și acordul privind colectarea datelor personale.

*Melodia interpretată în concurs va fi aceeași cu cea din cadrul preselecției.


III. CATEGORIILE DE VÂRSTĂ

    Pentru ambele secțiuni (muzică ușoară și muzică populară), categoriile de vârstă vor fi împărțite în :

    SEGMENTUL JUNIOR - 4-5 ANI; 6-7 ANI; 8-9 ANI; 10-11 ANI.

    SEGMENTUL SENIOR - 12-13 ANI; 14-15 ANI; 16-17 ANI; 18-18+ANI.


    IV. TAXA DE PARTICIPARE

    Concurenții admiși în urma preselecției, vor depune suma de 400 RON în contul Asociației Starurile Viitorului, în perioada 26.01.2026-13.02.2026, cu mențiunea :

        DONAȚIE + Nume concurent


    CONT CEC BANK : RO38CECEB00030RON2850814
     TITULAR : Asociația Starurile Viitorului
     CUI : 48632265

    *Neachitarea donației în intervalul menționat, atrage după sine eliminarea concurentului din concurs.

    *În caz de neprezentare, donația nu va fi returnată.


    V. PREMIILE ȘI GALA LAUREAȚILOR

    Pentru a evita supraaglomerarea spațiului în care se va desfășura concursul, secțiunea muzică ușoară va avea Gala de premiere 21.02.2026 - SÂMBĂTĂ, iar secțiunea muzică populară în data de 22.02.2026 - DUMINICĂ.


    În cadrul galelor de premiere, vor oferi recitaluri câștigătorii trofeelor din ediția II


    TROFEE ȘI PREMII

    Concurenții vor fi premiați cu diplome, cupe sau medalii, premii în bani și alte cadouri din partea organizatorilor și a sponsorilor.

    La cele două secțiuni de muzică (muzică ușoară și muzică populară), se vor oferi două trofee a câte 3000 RON fiecare, după cum urmează :

    TROFEUL JUNIOR : pentru cea mai mare medie din concurs, concurentului cu vârsta cuprinsă între 4-11 ani.

    TROFEUL SENIOR : pentru cea mai mare medie din concurs, concurentului cu vârsta cuprinsă între 12-18+ ani.


    Deoarece ne dorim să încurajăm copiii, dar  să-i și răsplătim echitabil, premiile anul acesta se vor oferi diferit pentru cele două segmente, după cum urmează :


    SEGMENTUL JUNIOR - pentru fiecare categorie de vârstă se va acorda UN TROFEU DE CATEGORIE concurentului cu cea mai mare medie, în valoare de 500 RON!

    Pentru restul participanților vor fi mai multe premii I, II , III, mențiuni,în funcție de punctaje și deciziile juriului.

    SEGMENTUL SENIOR - deoarece în acest segment concurenții sunt experimentați, pentru fiecare categorie de varsta, se va acorda câte un singur premiu, în funcție de medii, după cum urmează:

    ★ PREMIUL 1 : 500 RON

    ★ PREMIUL 2 : 400 RON

    ★ PREMIUL 3 : 300 RON

    ★ MENȚIUNI

    ★ PREMII SPECIALE


    * În cazul în care vor exista concurenți cu aceleași medii, departajarea va fi realizată prin decizia președintelui juriului.

    *Monitorizarea notelor se va face transparent, notele fiind disponibile pentru oricine le solicită la finalul concursului.

    *Deciziile juriului sunt incontestabile și definitive.


    V. JURIUL ȘI CRITERII DE JURIZARE

    Membrii juriului vor fi artiști de renume, personalități ale muzicii ușoare și populare, cu cariere strălucite și rezultate excepționale.

    Criteriile de jurizare sunt :

    1. Tehnica vocală : claritatea vocii; control vocal; intonație.

    2. Exprimare artistică : interpretare emoțională și scenică; originalitate .


    3. Selectarea repertoriului : alegerea melodiei (potrivirea piesei cu vârsta concurentului este foarte importantă! Încurajăm sporirea atenției la acest punct)

    4. Aptitudini generale : ritm și timing.

    5. Prezentare generală : profesionalism; atitudinea concurentului; interacțiunea cu publicul; ținuta.

    PENTRU SECȚIUNEA MUZICĂ POPULARĂ : autenticitatea costumului popular pe care îl poartă concurentul; costumul popular să fie specific zonei folclorice pe care concurentul o reprezintă.

    VI. NOTE FINALE

    1. Programul concursului : ordinea de intrare și programul zilelor de concurs vor fi stabilite de către organizator.

    2. Punctualitate : concurenții sunt rugați să se prezinte la scenă cu cel puțin 30 de minute înainte de ora estimată categoriei la care participă.

    3. Ținuta : se recomandă ca ținuta concurenților să fie decentă și adecvată vârstei și manifestării, atât în concurs, cât și în gala de premiere.

    4. Durata melodiilor : minutajul să nu depășească 4 minute, altfel juriul își rezervă dreptul de a opri momentul artistic.

    5. Neprezentare : în caz de neprezentare, donația nu este rambursabilă!!! 

    6. Premii și gala de premiere : Premiile în bani vor fi acordate lafinalul galei de premiere, în prezența unui adult (părinte, tutore, profesor indrumător), pe bază de carte de identitate. În caz de neprezentare, organizatorul NU VA TRIMITE PREMIILE PRIN POȘTĂ.

    7. Cheltuieli : cazarea, transportul și masa vor fi suportate de către concurenți.

    8. Neachitarea donației : neplata în termen, duce la eliminarea din concurs, iar dosarul fără dovada achitării nu va fi luat în considerare.

    9. Supraveghere : părinții, profesorii îndrumători sau tutorii legali sunt responsabili cu supravegherea și siguranța participanților și a minorilor pe toată durata evenimentului.

    10. Termeni și condiții : în momentul înscrierii, prin semnarea fișei de înscriere, concurenții acceptă termenii și condițiile stabilite, iar organizatorul înțelege că regulamentul a fost înțeles și luat la cunoștință de către participanți.
     

    11. OBLIGAȚIILE ORGANIZATORILOR :

    - să asigure condițiile necesare bunei desfășurări a evenimentului;

    - să ofere informațiile necesare în termenii precizați;

    - să ofere premiile conform regulamentului.

    12. OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR :

    - să respecte toate momentele din cadrul concursului, de aceea plimbatul prin sală se va face DOAR PE TIMPUL APLAUZELOR, iar păstrarea liniștii pe durata momentelor artistice este ABSOLUT NECESARĂ;

    - consumul de alimente și băuturi este INTERZIS în sala de eveniment;

    - să se asigure că are acordul compozitorului pentru a putea interpreta melodia în cadrul concursului;

    DATE DE CONTACT :
    Facebook : Starurile Viitorului
    Mail : asociatiastarurileviitorului@gmail.com
    Telefon : Vlad Covaci - 0749 780 741
    Alina Moldovan - 0749 509 150 (doar Whatsapp) 
    Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți